Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, June 13, 2011

Nak kawin dengan SETAN.Hilang akal ke?

   Semalam petang aku pergi kedai cari kertas A4 untuk buat kerja sekolah.Alamak!Semua kedai tutup sebab hari Ahad.Semasa aku sedang tercari-cari kertas A4 tu, aku terdengar ( bukan curi dengar tau!) perbualan antara dua orang remaja.Si A, seorang gadis ranggi dan si B pulak ala-ala Wardina.Si A kata dia suka sangat Seth Tan.Si B pun sama.Si A dan si B dua-dua  kata nak cari suami macam Seth Tan.Bukan main seronok dan teruja anak dara berdua tu berbual sambil cari-cari barang.Tiba-tiba, aku terdengar seorang makcik berkata,"Apalah budak zaman sekarang!Suami macam SETAN yang dia nak.Hilang akal ke apa!"Si A dan Si B terdiam.Kemudian dua-dua tergelak sebab ada juga rupanya orang yang tak kenal Seth Tan.

Saya pun suka Seth Tan!



4 comments:

Wyna Nubies said...

watak dia terlalu sempurna la..haha,..ada lg ke lelaki camtu masa ni..huhu~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mokcik tu tak tngk cerita Nora elena la tu...hehehehhe

suha said...

hahaha makcik tu x update tol (^_^)
cik suha pon lom tengok tp kalo menyinggah kat blog,mesti ade cite pasal SETAN tu hehe

aku_azreen said...

hahaha..kesian Mak Cik tu wlpun niat dia baik tapi sapa suruh x up to date..

Let's have a break!