Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, June 23, 2011

SEMANGAT MESTI KUAT!

   Akhirnya berjaya juga aku memunculkan diri.Kesian anak aku si kucing yang dok menunggu dari pagi tadi tu.Apa nak buat aku banyak sangat kerja.Tambah pulak aku belum sihat betul.Lama juga demam dan selsema kali ni.Tapi, bak kata pengetua sekolah aku, semangat kena kuat.Kalau kita tak kuat, bila-bila masa kita akan tewas.Tu yang aku masih kuat lagi tu tak kiralah di kelas, di padang, atau di dunia blogging ni.Yes!SEMANGAT MESTI KUAT!Mudah-mudahan di masa akan datang, tugasku akan lebih dipermudahkan.


Semangat mesti kuat..........  blogging
walau pun aku rasa aku dah jadi macam kucing di atas tu....
mengantuk sebab makan ubat.

Tak kira!!!!
Aku nak jumpa juga kawan-kawan bunian aku!

6 comments:

dill said...

yah! jia you!

dill.

Kak Aya said...

yes! sama la kita...

wachak said...

Kalau dah makan ubat tu bawak2 ler tidor. Karang lain pulok yg sakit :D



- semoga cepat sembuh cik uji
- x aci. blog yg ada kaler pink x bleh joint ... hu33

hamzah ian said...

hi kucing... hehe

mr.curly said...

wahhh..semangat kental tul..baguihhhh!!

PenDekAr LauT said...

Kucing tu tgh mabuk ke sbb makan ubat...

Let's have a break!