Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, June 2, 2011

Social Media Minds Survey.

PENGUMUMAN! PENGUMUMAN!
SOCIAL MEDIA MINDS SURVEY

(Macam lagu Cari Jodoh Wali Band pulak ye!)

Sebenarnya aku nak MAKLUMKAN bahawa buat pertama kalinya dalam sejarah, post aku ini ditaja.Bukan ditaja oleh Sugar Daddy ye tetapi ditaja oleh Cik Nuffy aka NUFFNANG.
Semua tau Nuffnang kan?

Tanpa melengahkan masa, anda para Nuffnangers dan Churpers yang belum mengambil bahagian dalam survey di atas, dijemput dengan segala hormatnya untuk mengisi borang survey yang dinyatakan.RM1 akan dikreditkan ke akaun Nuffnang anda.Rezeki juga kan?Pastikan anda adalah 1000 peserta yang pertama.



Tunggu apa lagi?Jemputlah ke RUMAH CIK NUFFY! untuk mengambil bahagian!

Oleh kerana post ini ditaja oleh Cik Nuffy maka aku letaklah gambar deko rumah Cik Nuffy





Jangan bertangguh!Hanya untuk 1000 peserta pertama sahaja.

Ambil bahagian di SINI ye!













4 comments:

Freaky said...

oh nuffnang buat survey rupanye. ingatkan ada promotion ape. hehe tapi dapat rm1

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

bagus juga nie...i follow gakkk

sayanakhiburan said...

scarlet... saya dapat jugak... memang kena buat post ke? tak paham la benda ni... harap tolong....

Green Apple said...

nak tau jugak....

Let's have a break!