Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, June 29, 2011

Tindakan tatatertib menanti guru

   Berita dipetik daripada Buletin Utama TV3 malam ini, Rabu, 29 Jun 2011 adalah :Tindakan tatatertib menanti guru yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam Perhimpunan Haram Bersih yang bakal diadakan pada 9 Julai ini.Bukan guru saja, pelajar-pelajar juga diingatkan supaya tidak melibatkan diri menyebarkan risalah berkaitan.

   Jadi cikgu-cikgu ingatlah ye.Tak payahlah buang masa 'membersihkan' diri kita kerana silap-silap hari bulan semakin kotor jadinya.Kita kan kaki tangan kerajaan, janganlah jadi ekor pada yang lain pulak ye.Contohnya macam bekas Cikgu Normala dulu.(Alah yang bertanding dalam pilihanraya kecil tapi kalah tu.Ynag suaminya nama Maarof)Kalau agak-agak tak suka kerajaan, letak jelah jawatan barulah bermaruah.Hish!Membebel pulak aku!



Ikutlah contoh Encik Kucing yang setia ni ye.

6 comments:

pha is said...

kesian kat cikgu... mcm kena kongkong teruk ngan kerajaan je.. itu x boleh, ini x boleh... hehehe

PeRmAtA bIrU said...

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/06/bloglist-ungu-scarletts-petals.html

EH SAYA TINGGALKAN LINK NI KAT ENTRY NI... X PE KE????? HEHEH

Scarlett O'Hara said...

Nukan kena kongkong tapi tanggung jawab untuk setia.

beLLa said...

comey kucen tu pakai spec! ;p

saiazuan said...

knape la perlu bersih2 ni.. xpk akibat ke klu buat mcm tu?


dah tengok transformers 3? movie review!!! http://eleventx.blogspot.com/2011/06/movie-review-transformers-dark-of-moon.html

syrupmasin said...

ohh macam tuh..oke lah kan :)

Let's have a break!