Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, July 21, 2011

Aku geram betul dengan minah ni!!!Grrrr!!!

   Kau memang jenis yang tak boleh tengok orang senang!Asal aku nak blogging je kau datang!Asal aku nak dating dengan Cik Lenovo aku ni je kau menyibuk!Cis!!!Geram betul aku!!!

Aku bunuh baru tau!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Cik Minah penghisap darah!

Bestnya jadi kucing.Tak kena gigit nyamuk!

14 comments:

dill said...

kucen pun kene gigit nyamuk. sian kucen. hehe

dill.

Khairil said...

kucing tak kena gigit nyamuk ke?...

mary ann ;) said...

lenyek je nyamuk tu..kalo dpt kat saye, mmg xsempat ngucap la nyamuk tu

HAHAHA ;)

Freaky said...

kalau kucen kene gigit, sangat kasihan =_=

= d = said...

kene spray Shieldtox nie..
:p

kakchik@ella said...

comelny kucen tu ..

Syahir Ramli said...

ade yg tersembunyi mmberikan senyuman...tp ade yg tidak!gnekn ridsect utk hapuskannye!

gedek! said...

Betol ke kucin tak kena gigit nyamok?

baru tahu...!

aimie amalina said...

kiki..cian die...so..pas ni kene pakai baju cm kocen la ann =)

NadiRah said...

tgk nyamuk tu jer..
terus meremng bulu roma..
dok terbyang nad kne gigit...huhu

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

jaga2 cik limah takut kena denggi pulak nanti...

sop said...

Apa kata sebelum dia gigit, kita gigit dia dulu. Hahaja

touya said...

kucing pun leh kana gigit ngan nyamuk lah ... tambah lak yang comel tu . Aku pun nak gigit .

Cik Puan Zura said...

nyamuk memang menyakitkan hati....
kan...kan...kan...

Let's have a break!