Monday, July 18, 2011

Alamak!Macam dalam speed boat pulak!

   Alamak!Macam dalam speed boat pulak aku rasa!Sekejap melambung, sekejap ok!Tapi aku bukan dalam speed boat!Aku dalam perut bas dalam perjalanan pulang ke Pasir Gudang.Bertolak dari Berjaya Times Square jam 2.30 petang.Singgah hampir sejam di R&R Ayer Keroh sebelum meneruskan perjalanan pulang ke Pasir Gudang.Sekarang aku berada di highway 5 KM dari persimpangan Skudai.

   Plam awal untuk ke Aquaria terpaksa dibatalkan kerana masa tidak mengizinkan.Tambahan pulak ramai anak didikku yang telah penah ke sana.Jadi, kami cuma pusing-pusing di Berjaya Times Square.Oklah... aku publish jelah entry ni.Gambar-gambar semasa di KL, kalau ada masa akan aku kongsikan bersama segera.Sementara tu, tengok gambar Cik Google punya ni dululah ye...

KLCC Aquaria

Berjaya Times Square

1 comments:

Firdaus Life said...

pergi jalan2 ke ?

Post a Comment