Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, July 4, 2011

Audit jangan tak audit


Shh!Nak tau tak rupa siapa kat atas tu?
Itulah rupa cikgu-cikgu kat sekolah yang kena buat audit akademik sebab sekarang ni musim buat audit akademik.
Aku kena jugak tapi dah siap dah.
Tak sempat nak pening-pening sebab ramai kawan-kawan aku yang baik hati nak membantu.
Tak sabar nak bentangkan audit akademik subjek B.Inggeris Tingkatan 3 7 hb Julai ni.

5 comments:

dill said...

audit akademik tu mcm mane eh

dill.

TeAqArH said...

huhu..selamat bentangkan yer..^_^

bunga said...

haha..audit2..

RedVixen said...

wah penatnya nak mengaudit... selamat mengaudit! :)

toyolkiut said...

wah..
cm nk bentang belanjawan je kn..
slmt btugas, cikgu..

Let's have a break!