Thursday, July 21, 2011

Ben Ashaari si ikan jerung...

   Siapa boleh tolong jawap?Aku ni baru ke lama?Kalau lama, boleh ke dinamakan otai?Umur blog baru nak masuk setahun 3 bulan.Follower baru ada 1866 orang.Bukan apa... aku kelirulah pulak!Nak join setengah-setengah segmen tu, syarat diletak mestilah blogger baru.Kalau Cik Yuyu Zulaika yang jelita tu blog baru umur 7 bulan tapi follower dah dekat 10k tu, kira macam mana pulak?Confuse!Confuse!

   Ada sesiapa boleh tolong jawap?


Saya budak baru...


Nenek sah-sah orang tua...


Aku blogger anchovy...

Ben Ashaari tu si ikan jerung...

p.s:Siapa tahu jumlah sebenar blogger yang ada di Malaysia ni ye!


5 comments:

Misz-ella said...

kiut la entry ni. saya suka.

Nizam Ijam said...

lain mcm jer enrty nie..hehe


” Nizam Ijam Dot Com”

NadiRah said...

abg ben ikan jerung?? OMG2!!!
huhu...
entry akak kbyknnya ada itik kuning!!!
jtoh cinta dhn itik kuning dh yer...??? ^^

Hakimi Reza said...

Ahaksss...

unknown said...

wow.. terror gel.. bru 3 bulan da 1000 lebih..

hurm.. kira blogger barulah raseny..

Post a Comment