Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, July 21, 2011

Ben Ashaari si ikan jerung...

   Siapa boleh tolong jawap?Aku ni baru ke lama?Kalau lama, boleh ke dinamakan otai?Umur blog baru nak masuk setahun 3 bulan.Follower baru ada 1866 orang.Bukan apa... aku kelirulah pulak!Nak join setengah-setengah segmen tu, syarat diletak mestilah blogger baru.Kalau Cik Yuyu Zulaika yang jelita tu blog baru umur 7 bulan tapi follower dah dekat 10k tu, kira macam mana pulak?Confuse!Confuse!

   Ada sesiapa boleh tolong jawap?


Saya budak baru...


Nenek sah-sah orang tua...


Aku blogger anchovy...

Ben Ashaari tu si ikan jerung...

p.s:Siapa tahu jumlah sebenar blogger yang ada di Malaysia ni ye!


5 comments:

kakchik@ella said...

kiut la entry ni. saya suka.

Nizam Ijam said...

lain mcm jer enrty nie..hehe


” Nizam Ijam Dot Com”

NadiRah said...

abg ben ikan jerung?? OMG2!!!
huhu...
entry akak kbyknnya ada itik kuning!!!
jtoh cinta dhn itik kuning dh yer...??? ^^

! Encik Nakal ! said...

Ahaksss...

Clara said...

wow.. terror gel.. bru 3 bulan da 1000 lebih..

hurm.. kira blogger barulah raseny..

Let's have a break!