Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, July 22, 2011

Buat eksperimen dengan kucing...

   Selepas baca komen-komen pasal nyamuk dan kucing, baru aku terfikir; kucing kena gigit nyamuk tak ye?Kalau di bahagian yang penuh bulu, mungkin tidak.Tapi bahagian yang tak berbulu, mungkin ye.Contohnya di hidung, tapak kaki dan di bahagian muka ( ada bulu tapi taklah lebat sangat) Nampaknya, aku kena buat eksperimen ni. Mula-mula, tangkap seekor kucing.Lepas tu kurung dalam sangkar.Kemudian, letakkan kucing dan sangkar tu di luar rumah.Akhir sekali perhatikan;Ada tak nyamuk datang menggigit...


Macam ni punya comel, ada ke nyamuk nak gigit?


Yang ni sekali pandang, macam si Cruzita anak Segio dan Marimar pulak!

Inilah si Cruzita tu...
Gambar pinjam http://pinoymarimar.blogspot.com

3 comments:

Freaky said...

keputusannya camana ? ada tak nyamuk gigit ?

PeRmAtA bIrU said...

mesti ada nyamuk gigit kan??? ish2 kesian sicomel tuh..:)

whitecappuccino said...

alahai..comeynyer kucing2 ni!! ermm..kalau akak jd nyamuk, tak jadi nak gigit lah.

Let's have a break!