Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 3, 2011

Eh!Tiba-tiba muncul pulak!

   Punyalah semangat nak blogging lepas balik dari bersukan.Tapi tiba-tiba, semangat bagai direntap kerana berlaku tragedi yang tak diingini.Tragedi yang memisahkan aku terus dari dunia bunian aku ni.Aku dah mula panik semacam.Manalah tau kalau-kalau masalah itu tak dapat aku selesaikan.Maka akan terputuslah hubungan aku dengan kawan-kawan bunian aku; dengan laling Curly, dengan kak Pah, dengan abang Gedek dan yang lain-lain tu.Setelah puas aku mencari akhirnya tepat jam 1.55 pagi ( ku ulangi PAGI) barulah aku temui dia iaitu .......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Benda nilah yang buat aku panik sejak petang tadi.
Puas aku cari tapi tak jumpa.Tiba-tiba eh, molek je terletak atas meja.
Macam magic pulak.
Sebab tu aku tak online sejak petang tadi.

6 comments:

PeRmAtA bIrU said...

nasib baik jumpakan??? hehhe

Bluewendy said...

hiihi..sabor jek lah kan..:P

apik pehe said...

hehehe..ader orang pinjam la tu

AmyZana said...

kite berdue nih taleh hidop tanpe broadband ye? :D

★ Gadis Merah jamBu★ said...

ini hantu yang sorokkan nie!

hua hua hua hua

O.o

aizamia3 said...

kekadang bila kita perlukan dalam keadaan tertentu, time tu pulak boleh M.I.A..

Let's have a break!