Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, July 5, 2011

Geramnya!Geramnya!Grrr!!!!

    Eeeeiiiii!!!!Geramnya aku!Kalau dapat aku tembak, siat-siat beri makan itik!Macam manalah dia tau!Yang dia orang tu pulak lurus bendul buat apa?Tak tau ular paling bisa dalam dunia ada kat belakang!Rasa nak tercabut jantung aku tengok.Geramnya!Geramnya!Terpaksalah aku mengucap panjang sambil urut dada.Semuanya gara-gara.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eh!Salah pulak.Yang ni Mexico punya.Tak berapa best.
Kurang suspence.
Tak sempat buat aku sakit dada.


Yang nilah baru betul.
Si Marimar Filipina.

Opps!Dia orang tu tak buat aku sakit jantung tapi ni ha orangnya....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Si Angelica yang tak angel.
Kenapalah kau jahat sangat?

p.s:Sesiapa nak rasa jantung tercabut, tengoklah Marimar di TV3 ni.


Nota kaki:
Anak murid aku ada sorang macam Sergio tu.

4 comments:

TeAqArH said...

hahaha..btol2....sabor je la ngan angelica tu...kejam sgt tu...
x sbr nk tgk episode last dya 18 ribulan ni..^_^

Freaky said...

haha angelica memang jahat tapi jugak bodoh. ops kantoi freaky tgk gak citer ni :D

cik panadol said...

hahaha kaki tgk cite Philippine rupe2nye... :)

abglan said...

Kene jauhkan benda² camnie dari bini aku kang dia terjebak... asik nak citer pasal tue aje, padahal cerita rekaan semata-mata

Let's have a break!