Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, July 24, 2011

Gosok gigi lebih 2 kali sehari adalah suatu kesalahan jenayah.

      Rutin biasa orang Malaysia atau mungkin di mana-mana juga negara bertamadun adalah menggosok gigi.Dalam sehari aku rasa lebih 2 kali.Kalau aku sendiri pun, tiap kali mandi atau lepas makan, mesti nak gosok gigi.Tapi ada satu negara, yang aku rasa jauh lebih maju dari Malaysia, menghalang rakyatnya menggosok gigi lebih dua kali sehari.Dengan kata lain, kalau gosok lebih dua kali sehari, ia akan menjadi suatu kesalahan jenayah.Macam tak logik je tapi itulah kenyataannya.Dan negara tersebut adalah RUSIA. (Kena tanya student Malaysia yang study di Rusia ni sama ada berita tu betul atau tidak.Manalah tahu, berita yang aku baca tu palsu)

Kucing pun rajin gosok gigi...


Yang ni Churp churp

                                                   

1 comments:

ZWAN SABRI said...

ek eh, awat pulak? macam tak logik jer.. HUHU

MySuaraBlog: Asyik Gay Jer, Lesbian Mana?

Let's have a break!