Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, July 16, 2011

Live from room 102...

   Telah pun selamat sampai ke UKM.Check in pada jam 3.00 petang.(Berhenti lama wooo di Ayer Keroh) Setelah selesai urusan agihan bilik, taklimat mana yang patut, kami pun berehat sebentar di bilik masing-masing.Kami diberi Kolej Keris Mas sebagai tempat penginapan.Bila masuk je ke simpang ke kolej tersebut, aku teringat kisah tragis bas mini terbalik dengan muatan sarat dengan siswa UKM.Nasib baik hari tu aku tak naik bas mini(Sebab aku menyampah nak bersesak-sesak macam ikan sardin cap Botan)

   Saat ini aku bersiaran dari bilik 102, Blok ** ( kena rahsiakan takut nanti ada pulak orang cari aku) Kolej Keris Mas.Anak-anak didik aku semua dah masuk ke bilik masing-masing.Maklumlah selepas seminggu latihan pusat yang aku pasti amat meletihkan, dapat meletakkan kepala di bantal adalah seribu rahmat.Aku letih jugak tapi mana boleh aku tak jumpa dulu Kak Pah KPoh, Laling Curly, En Ben A (Memang gred A pun) dan lain-lain.Tu yang aku mengadap Cik Lenovo ungu aku ni.

  Masa semakin suntuk jadi tak dapatlah aku bercelotah lama-lama.Sebelum tidur, aku nak jenguk dulu rumah-rumah yang biasa aku kunjungi.Mudah-mudahan, dia orang masih sudi membukakan pintu rumah mereka buatku....

p.s: Wah!!Bas UKM dah lawa!!!

1 comments:

mr pot n mrs lat said...

blogwalking . .
baca entry . .
and ,
tinggalkan jejak . .
sori lame x jenjalan sini . .
jom jom ke blog kami . .
ada entry baru :)

Let's have a break!