Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, July 9, 2011

Off baju kuning baju merah... Apalah nak jadi?

  Alamak!Aku ni kat Thailand ke kat Malaysia ni?Mula-mula baju kuning nak buat perhimpunan.Eh!Ada pulak baju merah, pun nak buat perhimpunan nak tunjuk lebih baik dari baju kuning.Apalah salahnya tak payah terikut-ikut budaya buat perhimpunan haram tu.Tak rugi pun!Kalau balas dengan perhimpunan jugak maknanya awak pun 2x5!Kata orang kata dulang paku serpih.Kata Mr.Bean; Kettle calling the pot black!But actually both are black!Kata aku; budak tadika pun tak suka kata mengata!


baju kuning yang 'bersih'...


baju merah tak baik marah..



Nota kaki:


Tiap-tiap hari aku pakai baju ungu.Tak payah buat perhimpunan pun.
Jom siapa nak ikut aku tunjuk perasaan!

4 comments:

Koding said...

Pakau baju putih yang bersih...
Kita buat perhimpunan pagi kat sekolah...

dill said...

warna biru pun cantik :)

dill.

Raja Syakirah said...

kita sama!! haha
pagi2 dah buat status camtu kat fb.
=P

kpah k-poh said...

tetap juga suka kaler ungu...

Let's have a break!