Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, July 5, 2011

tak sabar nak present...

   Separuh hatiku di sini namun apakan daya Audit Akademik lebih utama.Dah siap semalam lagi cuma nak touch up je bagi cantik.Asalnya warna hitam tapi aku nak purple jugak.Tak kira!Jadi, aku tukar jugak ke purple untuk kesemua 9 slide yang aku sediakan tu.Tak sabar nak present...

Latih bercakap dengan anak-anak buah Cik Nad itik kuning ni dulu.

3 comments:

niena shopping2u said...

klau msa exam mmg akan rasa lama yg teramat ^^

NadiRah said...

hahaha..akak nk tgk tak gmbr itik n kucing tu versi lawak??
kat sini..
^^


http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/06/funny-friday-1-sebok-nak-jugak-hahah.html

bunga said...

comel..

Let's have a break!