Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, August 7, 2011

Aku tak nak ulang lagi.Aku janji!

   Masa belum pergi, janji pada diri sendiri tak nak lebih-lebih.Cukup sekadar seorang satu.Tapi bila dah pergi, mak datuk!Kanan kiri tangan penuh sampai rebeh bahu nak membawa!Bukan mengata orang, aku pun kena jugak penyakit tu.Minta-minta, esok dan hingga tamat bulan Ramadhan, aku berjaya mengelakkan penyakit yang satu ini;Penyakit membazir beli makanan di bazar Ramadhan...


Mula-mula nak beli vade je...

-
-
-

Tapi bila nampak cempedak goreng, teringin pulak!

-
-
-
Jalan lagi...
-
-
-

Jumpa pulak kuih akok ni... Beli juga

-
-
-

Agar-agar ni nampak sedap pulak.Beli juga!

-
-
-

Nampak ayam percik, terliur pulak!

-
-
-

Sebab tu saya besar cam ni sebab yang tak habis semua beri kat saya!

( Gambar semua Cik Google punya)

13 comments:

Jasman said...

sy tak suka pergi tempat yg ramai org...tu sbb sampai sekarang tak pergi lgsung ke bazar...

Kak Aya said...

nafsu mmg sukar dikawal.

CIK PARO! said...

ala cumill kucing tu..

lepas ni jgn membazir lagi eh!

Mohammed Faizal said...

hahah....nafsu di bulan ramadhan sukar di kawal....mcm aku aku just fokus ape nak beli kat bazar, dah jumpe terus balik tak toleh kiri dan kanan

Nizam Ijam said...

xper...still comel..hehe

Ayie said...

jangan janji tinggal janji udah.. hehehe

Jiejah Gorjes said...

kihkihkihkihkih...sy pun dah jd mcm kucing tu kihkihkihkih

RaNiA said...

sian kucin tue..hehehe

eLL said...

haaaaa

terliur.
sedap.
nak jugak

Rain said...

rain bg kucing kat rumah pose separuh hari haha...


comei kucing scarlett ;D

syiela said...

hahahha.. lain kali jgn pegi.. dok kt rmh sja :)

syiela said...

hahaha.. nasib puasa.. sengal la makcik ni

zul permatang badak said...

tak habis ya.....meh bawa sini nak habiskan....saya kalau kue akok.......ha, laju je...

Let's have a break!