Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 8, 2011

Berita panas melecur SITT AL-WUZARA

Kalau betullah ini makcik yang panas melecur tu, harap-harap kerajaan dapat berbuat sesuatu.Jangan bagi muka kat dia.
Sesiapa yang tak kenal makcik ni, tak payahlah kenal.Buat sakit hati je.
Tapi aku yakin, ramai yang tau apa jenayah yang dibuat.
Dahlah!Malas aku nak cerita!
 (Credit to gaysec )




   Opps!!!!Tapi kita kena ingat!!!Zaman sekarang ni macam-macam boleh berlaku.Tak mustahil kalau ini hanya fitnah.Kalau betul 'dia' yang buat kita doakan dia segera bertaubat, tapi kalau gambar asal yang tertera dalam entry tadi ( bukan gambar Anon ni) bukan gambar   wanita yang dimaksudkan, bermakna ada makhluk lebih zalim yang sanggup memfitnah orang lain di bulan ramadan yang mulia ni.Apa-apa pun kita tunggu perkembangan selanjutnya.


   Cuba baca NI.

3 comments:

Rohaizam Rosli said...

btol3... menyampah giler... tp kdg2 nak tergelak dgn apa yg dia tulis... cm nmpk bodoh giler jer otak dia nih... hahaha

azam said...

bakar je......hehehehe
perangai comey sgt

Puan Kutu said...

haha setuju.kena ambik tindakan segera!

Let's have a break!