Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, August 3, 2011

Dah 10 tahun aku guna...

   Semalam, anak murid aku panggil Teacher Scarlett O'Hara.Hari ni cikgu pulak panggil aku Scarlett O'Hara.Ala... toksahlah panggil nama tu di luar alam bunian aku ni.Seganlah!Serious aku segan.Aku takut sangat orang kata aku orang Melayu tak sedar diri.Aku sedar diri tapi entah kenapa aku suka sangat nama tu.Dah lebih 10 tahun aku guna nama tu.Kalau ada teman-teman di alam bunian aku yang pernah chat dengan aku dulu sama ada di Chatroom atau Messenger, tentu ingat aku dari dulu lagi guna nama tu.(Ada lagi ke yang ingat aku di After 7 tu?)


Cikgu J, janganlah panggil Scarlett O'Hara!
Segannya!!!
Kat bazaar ramadan pulak tu!



Lepas ni kalau ada orang panggil Scarlett O'Hara lagi, silap-silap terkejung aku macam Cik Kucing ni.Segan woooo!!!!

   

14 comments:

Kak Aya said...

dah macam nama asal dah tu..

Etong said...

ekpresi kucing yg telampau lucu hahaha

cik-terompah said...

tu kira penghargaan la cikgu :)

gnesop.com said...

biasa mmg cam tu..
cam sop ada 3 versi nama..
kalau Mat V, Sop tahu masa zaman sekolah, kalau poseng, zaman U, kalau Sop(gnesop) zaman maya...huhuhu

jangan lupa nama asal dah.. hahaha

caliph shuriken said...

sungguh2 kucing tu kejung, haaa3...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

mmg unik dan sedap nama tu =)

zmah said...

Kawen aje dgn teacher...

dill said...

ehem. cikgu scarlett o'hara :)hihi

dill.

RerameUngu said...

ekekeke..waahh, ok la tu nama alam bunian dah establish kat alam nyata..ngehngehngeh

MamaEma said...

mula kenal dgn nama itu..susah dah nak tukar balik...

Sufia Mahzan said...

Saya suke nama akak.. sbb saya minat dgn Scarlett Johansson :)

Puan Kutu said...

hehe sy pun klu org pggil pk malu jugak..:)

kpah k-poh said...

lagi sedap ler Scarr..dari nama akak k-poh...heeee..

rayne rawt rawt said...

kalau 10 tahun tu lame kot . tu sebab orang panggil sangat tu . keh3 ..

btw ,, blogterabor tu sbb dr dulu terabor then sampai skrg jadi trend . walaupon dah kemas . keh3

Let's have a break!