Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, August 13, 2011

Lisa Surihani dan Yusry kahwin tahun depan.

   Seronok dengar berita pasangan yang nak bernikah contohnya Asyraf Muslim yang nak bernikah 1 Syawal ni.Begitu juga dengan Lisa Surihani dan Yusry yang pakat nak bernikah tahun depan.Mudah-mudahan, apa yang dirancang akan jadi kenyataan dan akan berbahagia ke  hujung nyawa.(Sumber berita tentang Lisa dan Yusry tu dari berita Sinar jam 9.00 pagi)


Dengar kata, kad jemputan kahwin Asyraff macam Al Quran.Apa hukumnya ye?Boleh tak?


Lisa Surihani dan Yusry.
Bagai pinang dibelah dua.



Tengok?Warna pun sama!

    

1 comments:

grOundnUt said...

wahh...betul ke si lisa nak kawin ngan yusri??Anyway tahniah untuk dorang..ekekeke..^^

Let's have a break!