Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 8, 2011

Segmen :Lagu Raya Yang Paling Saya Minat Sampai Bila-bila...

MasyaAllah!Nak tido pun sempat lagi join segmen!
Tapi Tepek header Mak Dara dulu

Bicara Mak Dara

1.Tajuk seperti di atas

2.Banner Mak Dara :Dah buat

3.Tajuk lagu : Dendang Perantau dan Suara Takbir.Yang P.Ramlee nyanyi je tau!Kalau orang lain nyanyi, sumbang!)

4.Sebab kenapa minat? Sebab tanpa lagu ni di hari raya, ibarat raya tanpa ketupat.
Lagi pun, lagu ni membawa banyak kenangan di zaman muda remaja dulu masa duduk jauh dari kampung.Menangis sorang-sorang tak dapat balik beraya.


Yang mula-mula tu dah moden sikit tapi yang bestnya yang lama tu.Meruntun jiwa..
Aduhai....



6 comments:

PeRmAtA bIrU said...

betul sedih la lagu raya nih.. tapi p ramlee nyanyi jer ada feel..huhu..:)

NadiRah said...

nad suka lagu sudirman!! huhuhu..
lagu dendang perantau Nad x hafal..
kih3

NUR said...

p ramlee..
is alwiz best..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Waduhhhhhhh terharu saya dibuatnya kerana Scarlett sudi join segmen kerdil saya ni huhu mcm tak percaya je hehe.. tks ya for joining.. Oh ya amat amat amt bersetujuuuu mmg lagu raya P ramlee takde sape boleh tanding.. mmg terbaekkkkk dari yg terbaik kan.. anyway selamat berpuasa ye sis.. =)

Mia Liana said...

wahhhh... syahdunya dendang perantau ni... boleh nangis kalau dengar....

kpah k-poh said...

lagu wajib hari raya ni....

Let's have a break!