Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, September 29, 2011

Baju pengantin Memey... Antara orang Melayu dan orang layu..

   Sedihlah kerana begitu mudah orang Melayu yang beragama Islam dipermainkan.Contoh Mrs.Norman yang berpakaian tak sesuai sebagai seorang islam semasa majlis perkahwinannya yang ditaja.Adakah kerana ditaja, maka Mrs.Norman tak boleh menolak semasa diminta memakai pakaian yang mendedahkan itu?Memanglah dosa masing-masing yang tanggung, tapi aku risau ia akan menjadi ikutan.Sekarang pun bukan main ramai aku tengok pengantin yang bukan selebriti bangga tayang bahagian badan yang tak patut ditayang.Kalau tak dibanteras dari awal, tak mustahil suatu hari nanti ada pengantin Melayu kita yang sanggup berbikini!Maka hilanglah orang Melayu dan muncullah orang layu!



Pengapit-pengapit tu tak pastilah Melayu atau bukan.
Kalau Melayu juga, bergandalah rasa terkilan aku.




Bukan aku nak pandang rendah hasil rekaan Vera banyak  Wang ni, 
tapi pada aku yang orang kampung ni, Mrs.Norman patutnya menolak bila diminta memakai
gaun yang menampakkan peha tu.
Kesian Mr.Norman tanggung dosa.



Eeiii!!!Buruknya!!!



Cuba tengok Siti. Walaupun masih berdosa sebab tak tutup aurat sepenuhnya, 
Siti nampak sopan dalam gaun yang cantik ni.



Yang ni pun cantik tapi tetap nampak sopan.



Yang ni apatah lagi.Puteri Bunian pun kalah.



Tengok betul-betul.Mana ada seksi?



Dah tak terkata cantiknya. Dato' K pun nampak jati diri Melayu
 macam raja dulu-dulu.
Barulah namanya Raja Sehari.


gambar majlis persandingan norman hakim memey suhaiza

Yang ni rekaan Hatta Dolmat.Barulah cantik!


Gambar-gambar ni aku google je.Maklumlah zaman IT katakan!
Tapi ada juga di blog Abang Nara

p.s:Jangan salah faham ye. Aku bukanlah peminat Siti.

17 comments:

p[A]n[A]d[O]L said...

rsnya skang nie org dah x pndg sgt dah dosa pahala nie scarlet..
yg penting fesyen tue tip top n glamor..
huuhhuhu

budakijaupendek said...

dh tengok pic ni.
pengapitnye pun sebahagiannya pelakon melayu.

gaung said...

terbaik lah..hebat hebat tue...sponsor dapat juta juta..dosa sampai 12 juta ke tak ..ntah

ENTRI TERBARU: Kisah Perkahwinan Nabil dan Nazirah, Magnum royal treatment? ALL IS ABOUT ICE CREAM, GUESS ? kdg2 rasa menyesal buat blog pun ade ?, Rakaman aksi lucah yang didakwa Pegawai Kastam ter...

Azhafizah[フィザ] said...

baju tak cantek mane..pengantin pun takde seri..dok canang pulak baju harge berjuta,ditaja.konon hebat.nak letak kat muzium pulak tu..adoiii mak..tak padan betul

Mrs.Yie said...

tengok pakaian memey mcam cara orang kristian yg berkahwin dalam gereja..adoi..

Zayani said...

lor. baru tau yg baju tu nampak kaki. nak tayang kasut berjuta2 la katakan.
baju yg kat rumah die tu baru cantik.

grOundnUt said...

Blog walking sini~

kpah k-poh said...

zaman dulu..bekas2 org di tangkap khalwat..malunya sampai ke anak cucu..tak mau org kenal..Tapi skrg..org kena tangkap khalwat di taja ribu-ribuan..(wpun didapati tak bersalah..)

gdoupt_monster71 said...

apa ade dgn majlis yg berjuta... yg penting kebahagiaan... kite doa kan la moga dia org ni insaf & berbahagia....

nur said...

mungkin harga tajaan patut 24 juta bukan 12 juta- sebab Vera Wang tak cukup Wang mau bikin kain..

IxoR@ said...

lagi suka tengOk gaun pengantin Dato CT kan....?

comel dia....

LydSunshine said...

Masih lagi tak faham, kenapa semer org suka sgt nak sponsor mereka ni berkahwin? Tak faham. Tak faham. Sbb Memey cantik kew?

Chekgu Azrine said...

ayat terakhir saya bukan peminat ct tu cam lawak je.. apa salahnya kalau scarlet minat ct pun..hehehe

Shafiq said...

Artis Sekarang Banyak Rosak...

Khairil said...

apa le yang nak dibangga dengan budaya kafir tu...boleh rosak akidah...

✿cik tempe✿ said...

cara pemakaian tak nampak macam muslim pon..

Ini Kisah Tia said...

dosa tolak tepi .. GRRR !!

Let's have a break!