Sunday, September 25, 2011

Bidadari perfume from House of Paradise.Wanginya!!!!

   BF?Apa tu?Boyfriend ke?Oooo...... (terlopong sikit mulut aku) Rupa-rupanya Bidadari Perfume.Bila aku try, fullamak.Wanginya!Aku try jenis Be Delicious by DKNY.Baunya pun tahan lama.Aku perlu minyak wangi yang tahan lama plus boleh dibawa solat.Maklumlah sebagai seorang pendidik , kenalah wangi-wangi.Zaman dulu, bolehlah guna minyak kelapa letak bunga kenanga.

   Kebetulan, masa aku berangan building castle in the air, tentang betapa wanginya aku ( anak murid biasanya cium tangan jadi wangi itu COMPULSORY) , aku terfikir pulak.Dah bertahun-tahun aku guna minyak wangi.Bukan boleh ambik je kat kedai.Paling murah pun katalah RM10.Kalau dah 2,3 bulan habis sebotol minyak wangi, berapa banyak kos aku keluarkan kalau dah berzaman aku mengajar?Jadi, baik aku jual sendiri minyak wangi tu.Dapat juga untung sikit untuk tampun kos kasut, lipstik dan baju.

   Jadi aku mendaftarkan diri jadi agen Bidadari Products.Macam-macam jenis ada.Untuk wanita 47  jenis.Lelaki pulak ada 15 jenis.Yang sesuai untuk kedua-duanya ada 16 jenis.(Kalau ada masa,aku listkan semua tu.Sekarang ni tak sempat sebab aku nak masak untuk tetamu yang datang petang nanti).Selain perfume, ada juga 8 jenis Lovely Scent yang boleh wangikan rumah dll.Ada kopi, slimming patch, detox patch... pendek kata macam-macam ada.

   Jadi, kalau ada sesiapa berminat tu, bolehlah email nama, alamat jenis apa yang berkenan ke email aku, scarlett_j1@yahoo.com. Inform kat shoutbox beritau aku tentang email tu.Takut aku terlepas pandang.Sebab boleh tahan jugak ramainya yang sudi order.Perfume yang aku berkenan sangat tu namanya Be Delicious.Yang lain-lain contohnya Apple Blossom, Hypnose...... Semua RM15 je.Kalau sekitar Pasir Gudang dan Masai, aku hantar terus ke rumah.


Tengok beg kertas kecik tu pun aku dah berkenan.
Jomlah beli!





Dengan aku sekali bau wangi sebab tuan aku dah gila minyak wangi.


13 comments:

PCL said...

mughah nyer rm15 je..PCL tak kesah pasal wangi2 ni,.suggest kat my wife la..if ok je sy order nanti ye..

Umi Anaan said...

sambil bace pon dah terbau wangi

Unknown said...

miahaha ejen ekk

Puan Kutu said...

sy nie jenis yg tak suka macam2 wangian.setia pada yg 1 jer.hehe..

Unknown said...

hmmm knapa orng suka pki perfume ek? rasa lebih konfiden?

pki deodorant je :D

Ninie said...

Kucing tu gila comel kan kan kan!!! geram! Dh follow Scarlet dah...hihiks. Sudi2 jenguk Ninie juga.

bjay69 said...

wah dah jadi business woman pulak cikgu.. semoga maju jaya.

IMANSHAH said...

oooo bidadari..hehe

HOK SENGOTi tu dalam bahasa kelantan maksudnya Yang betul

Lydia Miza said...

wahh klu dekat miza pun nak.huk3..

Uji Hussein said...

To PCL :Orang perempuan mmg suka wangi2 ni.Silalah suggest.Kalau nak, btau je. :)

kpah k-poh Sharifahnor said...

nak yg free jer..heee..

MERAH said...

ni bau serupa cam be delicious kee?yg tu mmg wangi.ehh it that really ur cat?comel sgtt.

Uji Hussein said...

To Merah:Betul sangat2!Be Delicious tu memang yang paling wangi!

Post a Comment