Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, September 5, 2011

Bujang pemalu...


   Tengok gambar anak sedara aku tu!Pemalunya bukan main!Nak ambik gambar pun serta merta bertukar jadi kura-kura.Sampaikan nak makan pun malu!Tu yang aku suka menyakat dia tu.Sebelum ni aku ada ambik gambar dia masa bersunat dan ada aku tulis dalam entry aku yang lepas.

   Mudah-mudahan, sampai besarlah anak sedara aku tu tebal dengan sifat malunya jadi takdelah dia nak buat benda tak senonoh.Awal bulan September ni, anak sedara aku tu nak ambik UPSR.Mudah-mudahan, dia berjaya dengan cemerlang.Oh ya.Aku kenalkan... Anak sedara aku Muhammad Zarif Akmal..Si bujang pemalu...



Isk!Isk!Saya pun pemalu jugak!


4 comments:

gedek! said...

kalau malu macam ni tak boleh buat projek self-potrait daily ni....

kpah k-poh said...

anak dara bongsu kpah pun ambik UPSR jugak tahun ni....

Miss Nadya said...

malu sebab tengah makan kowt..:)

new entry :: buku paling nad suka...ツ

syiela said...

moga berjaya dalam UPSR.. pemalu sungguh dia ye

Let's have a break!