Monday, September 5, 2011

Bujang pemalu...


   Tengok gambar anak sedara aku tu!Pemalunya bukan main!Nak ambik gambar pun serta merta bertukar jadi kura-kura.Sampaikan nak makan pun malu!Tu yang aku suka menyakat dia tu.Sebelum ni aku ada ambik gambar dia masa bersunat dan ada aku tulis dalam entry aku yang lepas.

   Mudah-mudahan, sampai besarlah anak sedara aku tu tebal dengan sifat malunya jadi takdelah dia nak buat benda tak senonoh.Awal bulan September ni, anak sedara aku tu nak ambik UPSR.Mudah-mudahan, dia berjaya dengan cemerlang.Oh ya.Aku kenalkan... Anak sedara aku Muhammad Zarif Akmal..Si bujang pemalu...



Isk!Isk!Saya pun pemalu jugak!


4 comments:

uncle gedek said...

kalau malu macam ni tak boleh buat projek self-potrait daily ni....

kpah k-poh Sharifahnor said...

anak dara bongsu kpah pun ambik UPSR jugak tahun ni....

Nadia said...

malu sebab tengah makan kowt..:)

new entry :: buku paling nad suka...ツ

syiela said...

moga berjaya dalam UPSR.. pemalu sungguh dia ye

Post a Comment