Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, September 12, 2011

Maaf!Aku tak sanggup tengok!

   Malam semalam cerita Bukit Kepong ditayangkan di TV2.Dulu aku pernah tengok sekali masa zaman sweet 17.Malam tadi konon-kononnya aku nak tengok lagi, tapi aku tak sanggup!Sampai babak komunis tembak komunis yang paling tadah dalam hutan tu je, aku terpaksa angkat bendera putih.Aku tak sampai hati nak tengok!Komunis zalim nak m**P**!Tu baru dalam TV.Aku pun bukan ada apa-apa tali persaudaraan dengan mereka yang terbunuh.Tapi memang aku tak sanggup nak tengok.Boleh trauma dibuatnya!Pandai betul Dato' Jins Shamsuddin buat filem.



Aku paling suka babak mula-mula semasa polis-polis tu memperkenalkan diri.
Fuyooo!!!! Handsome betul Yusof Haslam masa muda.
Cuba teka, yang mana satu?

... dan aku teringat semula JA Halim yang pernah aku minati suatu waktu dulu.
Yang ketiga tu kalau tak silap.







   

3 comments:

budakijaupendek said...

dulu pun pernah tengok cerita ni time kecik-kecik.
ala, mmg yusof haslam handsome.
tgok la anaknye. kihkih!

ain dzaya said...

lamela plak ta nengok citer nie..

kpah k-poh said...

kalau mat sabu berlakon masa muda dulu pun..mesti encem kan...heee...

Let's have a break!