Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, September 11, 2011

Rupanya aku dapat BE!

   Aku pasrah.Lebih sebulan dia tidak mengunjungi aku.Bertanya khabar juga tidak.Aku pun dah tak kisah dah.nak datang, datanglah.Malas aku nak fikir.Maklumlah siapalah aku di dunia blogging ni.

   Tapi kata orang, kalau dah jodoh tidak ke mana.Saja je aku check Nuffnang aku tu.Eh!Ada BE rupanya!Dengan kata lain BE aku yang ke 15!Terima kasihlah Cik Nuffy.Tapi, lain kali, janganlah sampai sebulan tak datang menjenguk aku!


Sony E-Mount NEX-C3

BE aku yang ke 15.


Terima kasih daun keladi.
Lepas ni berilah BE lagi.

9 comments:

i am S!L4H.. said...

byk tuuuu lime belas..
^^

gedek! said...

'BE'lanja...!

Lady Diana @ Lat'z said...

wah..best nyer...

RedVixen said...

tahniah! syiokk!

SoLy SoLicious said...

Tahniah !!!! waa..masyuknye~

kakchik@ella said...

lama btl KC tak singgah sini. Sbnrnya kan, KC tak penah pk pun bab-bab BE ni. Malas ler ..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

perghhh masyukkkkkk hehe

kpah k-poh said...

KPAH pun ada dpt juga....

ain dzaya said...

walaweii!! kaye la pasnie....hihihih

Let's have a break!