Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, September 6, 2011

Sakitnya hati aku!!!

   Perasaan aku bercampur-campur!Marah, geram, sakit hati semua ada!Sebelah hati aku kata, reda jelah.Boleh dapat pahala tapi sebelah lagi hati aku kata, mana boleh!Sakit hati tau!Semuanya gara-gara karpet kesayangan aku.Walaupun harganya taklah mahal mana tapi aku sayang sangat karpet tu.Dahlah warna dia purple!Sweet sangat.Dah lama aku cari karpet warna tu.

   Selama ni, aku jaga dia bagai menatang minyak yang penuh.Sehelai rambut pun yang gugur, akan aku kutip agar karpet kesayanganku tidak tercemar.Eh!Tau-tau, DIA sesuka hati emak bapak dia jatuhkan puntung rokok atas karpet aku tu.Akibatnya, muncullah corak baru lubang hangus terbakar sebesar 4 cm diameter!Siapa tak sakit hati oooo!!!!Geram!Geram!Nak aku pulas bagi tanggal telinga degil tak dengar kata telinga dia, DIA tu bukan budak kecik belum bersunat lagi!

   SAKITNYA HATI AKU!!!!!


Lebih kurang macam nilah karpet aku tu.
( Ini gambar Cik Google)


3 comments:

senyumSOYA said...

seb baik tak hangus terbakar.. ^^"

adei..sayangnya.. sabor ya..

saya cello191 said...

reason baru kena haramkan rokok..hehe

sabor ya~~suh die ganti

LydSunshine said...

Eei... kalo saya pun saya bengang... Karpet tu cantik. Kaler pepel. My fav colour too. Dia tu sape? Sedara ke?

Let's have a break!