Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, September 7, 2011

Siapa kata aku tak risau?

   Risau?Memang aku risau.Walau pun ada 26 hari lagi sebelum tarikh keramat tu.Kata orang, masa nilah darah manis sebab kena jaga keselamatan dan kesihatan.Kalau sakit ke apa ke, bila tiba tarikh tu, tentu jadi masalah.Hish!Minta jauh malaikat 44!Mudah-mudahan, anak-anak murid aku yang cantik dan kacak yang bijak-bijak, dikurniakan kesihatan yang baik pada tarikh keramat tersebut.Mudah-mudahan, Allah bukakan hati dan minda agar dapat menjawab semua soalan yang diberikan dengan baik.Mudah-mudahan dianugerahkan kejayaan paling cemerlang.Sebagai penghargaan, aku abadikan nama-nama anak-anak kesayangan aku yang bakal berjuang dalam PMR awal Oktober ini.

1.Eyra Tiera Nasir
2.Hafizatul Adawiyah
3.Cahaya Sufi
4.Afie Rosman
5.Lily Elisa
6.Isabella Izzati
7.Maathirah
8.Umayrah
9.Hairee Yiyi
10.Prof.Justin
11.Shin Chan
12.Luqman
13.Amin
14.Eric
15.Cheese
16.Joel
17.Afiqa Dayana
18.Hafiz
19.Qashah Khai
20.Hasima
21.Hanani
22.Shazele
23.Veronica
24.Nisha
25.Che Mat
26.Isyahira
27.Scha
28.Aizat
29.Shahirul Zikri
30.Eric
31.Soley Ley
32.Hasif Uzir the genius

.... dan lain-lain ( Teacher tak larat nak tulis)

Teruskan perjuangan ye anak-anak!


Risaunya!!!

5 comments:

budakayien :) said...

RISAU JUGAK !
NAME KITE TADE ! sob sob ! :)

Aku Suka Taip said...

wah. pengorbanan seorang teacher..

CIK PARO! said...

biase nye cikgu atau parent yg risau kan..
anak muridnye wat dont know je,,,

kpah k-poh said...

mcm tu jugak ler perasaan mak-mak...hmmm..tahun ni semua anak kpah peksa besar...

yatie Awang said...

semoga mereka semua bersedia dan InsyaAllah berjaya menjawab dengan sempurna

Let's have a break!