Monday, October 17, 2011

Gambar terbaik Najwa Latif.


Dalam banyak-banyak gambar Najwa Latif yang aku google, gambar ni yang paling aku suka sekali.Sebabnya?

1.Najwa nampak so innocent.
2.She's so sweet....
3.Sejuk mata memandang.
4.Sesuai sangat buat adik ipar.
5.Hmmm.... lambang gadis Melayu
6.Mak ayah tengok mesti sayang.
7.Jangan kata orang muda macam Luqman Lonelystarz, orang tak berapa muda macam Abang Gedek pun suka.
8.Nampak macam budak bijaklah.
9.Pakai uniform lengkap, tentu Najwa ni berdisiplin budaknya.Sesuai jadi ikon remaja.
10.Sebab aku cikgu kot jadi aku suka tengok budak-budak pakai uniform lengkap.Berdisiplin je nampaknya.

ps: Aku baru 'tersuka' dengan budak Najwa ni.Najwa Muhyiddin memang aku suka.

6 comments:

Misz-ella said...

KC suka lagu dia.

Rin Saharina said...

rin ske suara die.lmbut je ;)

H A N said...

chomey betoi budak tu pakai baju sekolah... :)

kpah k-poh Sharifahnor said...

Najwa Muhyidin suara dia power...kpah suka..

MisS BubBLe said...

mmg cumey die!;p

aindzaya said...

AIN PUN SUKA NAJWA MUHYIDDIN...
NAJWA MUHYIDDIN YER!

Post a Comment