Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, October 10, 2011

Leroy Bell - Audition 1 - THE X FACTOR 2011

Oleh kerana ramai pulak yang tanya siapakah gerangan si Leroy Bell X Factor ni, 
maka di sini aku kongsikan sesi audition si Loceng ni yang pertama.
-
-
-
-
-
-
-
-


Macam mana?Hebatkan?
Walau pun umurnya dah 59 tahun tapi suara lagi power daripada Justin Bieber!

p.s: Aku kagum bakat dia tau bukan orangnya.Jangan pulak ada yang kutuk aku sebab aku si si Loceng yang bertattoo ni.

9 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kagumi bakatnya..bkn orangnya..kan sis?

Udy said...

pergh..kenyang..

renjerkabloi said...

btul ke umurnye 59??? huh kagum :)

gedek! said...

Orang lelaki makin tua makin hebat....

(nampak sangat nak mengaku tua...)

g0m0k9enDek said...

mantap si loceng bertatoo itu.. ohoooiii

Awie Omar said...

wow wow wow Scarlett mesti pandai nyanyi gak kan?

grOundnUt said...

pergghh...nanti jadi legend ni!^^

Scarlett O'Hara said...

Kagumi bakat dan juga cara dia jaga badan.59 tahun kalau kat M'sia ni dah tak de gigi gaknya.

caliph shuriken said...

yg join x factor ni mmg berbakat ^^

Let's have a break!