Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, October 13, 2011

Safee Sali sah ketua Pelita Jaya.

   Tengok?
Baru je aku publish entry yang aku ikhlas terima tindakan kurang ajar laskar merah putih yang menceroboh kedutaan Malaysia di Indonesia, tup tup aku dapat berita Safee Sali dilantik sebagai ketua pasukan Pelita Jaya.Ini adalah bukti bahawa bukan semua 
orang Indonesia ngok macam setengah-setengahnya tu!




Ini Safee Sali.Aku tak minat bola.Jadi aku kurang minat Safee Sali.
Cuma respect je.




Yang ni aku minat.
Dwi Andhika, pelakon hebat Indonesia.



Yang ini lagilah aku minat.
Pelakon cilik hebat berbakat dari seberang...
Kipli @ Sakurta Ginting.


See?Aku tak benci Indonesia...

3 comments:

Warna Warni Kehidupan said...

sy pun x membenci mereka tapi mereka telah mengguris hari saye..

Syazwan Che Deraman said...

dia mengharumkan nama Malaysia!

sis92 said...

mmg tak semua mereka tak baik
tapi kdg2 bengang jugaklah kan..

hehe dpt tau kt berita tb3 tadi :)

Let's have a break!