Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, October 23, 2011

Siapa nak cipta benda ni?Tolonglah cipta!

  Aku serba-salah, tau tak!Nak ku biarkan, sakit mata memandang.Nak ku layan, aku pun tak cukup tangan!Mana nak menanda kertas exam lagi.Nak masak!Nak itu, nak ini! ( Nak blogging!)Zaman sekarang ni macam-macam mesin orang cipta.Nak buat sambal dah tak payah menumbuk sebab dah ada blender.Nak parut kelapa tak payah susah sebab ada mesin parut kelapa.Nak masak nasi tak payah kembung-kembung pipi hembus api sebab dah ada periuk nasi automatik.Nak basuh baju pun senang.Picit je tau-tau dah siap,Tapi yang ini...........................

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Siapalah nak cikpta mesin melipat kain baju ye?
Tak larat tak minat aku nak lipat.
Menyampah!!!

Pinjam gambar Aarecomel.
Tak boleh ambik gambar sendiri sebab dah teruk sangat.

3 comments:

cik kiwi's said...

ngeh ngeh..hamboi. manyak cantik mukaaaa. lipat skang!!!

||aLeaSaRa|| said...

huwaaa sis punya pinggang pun dah lenguh ni dok lipat baju dr isnin hingga sabtu punya haahhaha.....

setakat basuh dan sidai tu sis suka...tapi tang nak melipat tu alahai malassssss!

Melati Qistyna's Mummy said...

Ahahaha...... Kita tunggu sesame ek :P

Let's have a break!