Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, November 16, 2011

Aku kata untuk promote blog je...

   Salah aku ke kalau aku marah?Aku dah tulis terang-terang : Untuk promote blog je.Bukan untuk jual barang atau berniaga.Tapi, eh.... ada juga yang tepek iklan untuk berniaga @ cari pelanggan @ cari untung.Churp churplah, jual jamulah.Ayo!!!! Pleaselah!Aku letak iklan percuma 10 jam di atas tu untuk bantu kawan-kawan, adik-adik blogger sama ada yang baru jadi blogger atau yang dah lama jadi blogger untuk promote blog masing-masing.Tak kiralah sama ada guna Wordpress atau Blogspot.Niat aku adalah untuk merapatkan tali silaturrahim.Blog aku ni takde bloglist jadi dengan adanya promosi percuma blog-blog tu dapatlah memudahkan sesi blogwalking kawan-kawan.Salah ke?

   Pleaselah!Aku marah kang kata aku berlagak pulak.Aku tak marah, eh..asyik ada je yang tak berapa faham atau buat-buat tak faham apa yang aku tulis kat atas kotak-kotak tu.Kalau nak letak iklan untuk promosi barang @ bisnes @ cari pelanggan, kenalah bayar sewa barulah adil.Aku tak letaklah ruangan untuk disewa tu sebab aku sedar di mana kedudukan blog aku ni di dunia maya.Tapi kalau nak letak juga iklan nak cari makan, beritau aku di shoutmix supaya boleh aku beritahu macam mana nak sewa letak apa-apa iklan.Aku seganlah nak tulis:Sewa RM10 sebulan macam blog-blog yang lain tu.(Sebab aku ni bukan otak bisnes.Aku teacher je)



Nasib baiklah aku ni jenis yang baik hati macam Cik Kitty ni.
(Walau pun aku taklah secomel dia)
Kalau aku jenis outspoken macam Wan Cikgu Muzik
dah lama korang kena sebijik.

p/s: Cikgu Wan cikgu muzik.... jenis ganas sikit

4 comments:

akuadalahaku.. ^_^ said...

terima kasih sebab bantu blog2 kecik mcm ika nie.. ^_^
ika suka tempek banner dkt sini..
tumpang tempek banner yea..

cik ubi said...

url banner nak amek kat mana tah?

smilenajah93 said...

haha ~ biasalah tu . mest kes x bace habis . hehe ~

EJA said...

wah bagusnya tlg para blogger yg lain..

jemput ziarah dan follow blog eja pula ye..
http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/11/tak-sabar-menunggu-detik-waktu-itu-tiba.html

Let's have a break!