Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, November 11, 2011

Ayo!Ayo!Indonesia bisa!

    Entah kenapa, lagu ini asyik terngiang-ngiang di telinga aku.Nak kata hebat sangat, takdelah hebat.Biasa je.Tapi jiwa patriotik  yang digambarkan tu teramatlah kental.Aku cuba lupakan tapi eh, masih lagi mindaku menyanyi.Aku benar-benar rasa bersalah pada negaraku tercinta.Maklumlah.... kami warga Malaysia selalu dihina olehnya.Kami selalu dicerca.Namun atas dasar persaudaraan, kami rela memaafkan.Maka, apabila lagu yang satu itu seolah-olah berhantu menghuni mindaku, aku benar-benar rasa bersalah.Tapi,kita serumpun kan?Jadi janganlah marahkan aku!Inilah lagu berhantu tu...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Lagu tema Sukan SEA 2011
Tiap-tiap hari aku tonton di SCTV.

8 comments:

azam said...

:) hari ni start kan??

nanti balik tgk...hehehe

cantekk said...

haha... malaysia boleh, indonesia bisa..ye =D nti aku tgk lah vid ni... sedap sgt ke

MumMe said...

mumme dah terkedu dah hari tu...hik hik hik...tgk tv2 sana dr kota tinggi...

semutsengal said...

woo,

kau layan jugak eh.

luahfikiran said...

SALAM,
KITA SERUMPUN PAK !

Nizam Ijam said...

mcm menarik nie..haha

Mia Liana said...

mia belum sempat tengok lagi. nanti lah bila senang2 mia tengok... :)

ain dzaya said...

hahaaha..
mcm2 la ragam manusia =)

Let's have a break!