Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, November 24, 2011

Baru je habis pantang!

   Setelah berpantang 2,3 hari, akhirnya dapat juga aku dating dengan Cik Lenovo ungu aku ni.Apa nak buat... Hidup sebagai seorang guru, makin cuti, makin banyak kerja menanti.Itu yang aku pantang tak boleh blogging tu.Bw pun langsung tidak!Tapi tak pe!Aku rela dalam paksa walau pun orang lain dah sampai oversea pergi holiday.Esok, ada satu lagi meeting sebelum aku dapat menjalankan misiku sepenuh masa .... blogging!


Ni rupa masa dalam pantang...


Ni rupa aku sekarang!!

5 comments:

azam said...

:) selamat berblog semula...

tahniah

kpah k-poh said...

dah abis pantang yaaa...jom joli..blogwalking...jomm...

Scarlett O'Hara said...

Azam?Tahniah apa tu? :D

Scarlett O'Hara said...

Kak Pah ajak joli?Jommmmm!!!!!

CikGu Ma said...

thanx cikgu...=)

Let's have a break!