Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, November 17, 2011

GOOLLLLL!!!Keputusan Muktamat! HARIMAU MALAYA 1:Indonesia 0!YEAH!!!!!

HAAAA!!!!
AMBIK KAU GARUDA!!!!!
SATU KOSONG!!!!!
HARIMAU MALAYA MENGAUMMMM!!!


Baru je tamat separuh masa pertama.
Harap-harap Harimau Malaya akan terus bertahan biar seteruk mana garuda mematuk
Ala... mematuk je!




Setelah tamat perlawanan




Akhirnya garuda patah sayap dan muncung!


Itulah... suka sangat mengata orang.
Suka sangat perasan diri tu bagus.
Suka sangat memaki hamun orang.
Akhirnya, doa kami yang teraniaya didengar olehNya.


Tapi, 
apapun, 
aku tahu...
rakyat Malaysia memang baik hati.
Buktinya....
biar pun teruk kena maki
rakyat Malaysia rileks je gelak-gelak
tengok bola dengan Wak Indonesia 
sambil belanja mereka secawan kopi.


AKU BANGGA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA




 


Pesanan buat teman di Indonesia...
Macan Malaysia bukan maling
Macan Malaysia adalah saudara kalian seagama
Kami bukanlah spesis langka yang makan daging saudaranya sendiri!


p/s: Aku nak pergi mengurut dengan Mak Indonesia yang mengaku aku anak angkatnya cuti sekolah nanti.


6 comments:

whitecappuccino said...

YeSSSSS!! biar penonton Indon yg takde sivik tu senyap sekejap..

Cik Rose Cute said...

Gollllll.....Tengok jugak tadi...

Mak Lagenda said...

Golllllll * tetiba je jerit gol sdgkan mata mak dah pejam lena*

Hik hik hik

kiz said...

memang berbaloi..termakbul doa aku..agar mereka sedar..yang kita juga antara yang terbaik

Miss Purple Ungu said...

tak tengok la plak sebab hujan lebat gila huhuhu...
yeah! Malaysia menang :)

Seri Bahasa said...

mak oi...pantun menyengat betol....

Let's have a break!