Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, November 4, 2011

Jom dengar GomoFM.

   Sejak ke Batu Kikir hari jumaat yang lalu, aku jarang blogwalking.Bukan aku sombong cuma masa tak mengizinkan. Memanglah tak lama lagi cuti sekolah tapi, masa dah dekat nak cuti inilah sebenarnya kerja bertimbun-timbun.Tu yang aku tak setuju dengan deejay Semalu GomoFM yang kata cuti boleh relax.Mata aku pun dah naik sembab.Tidur lewat.Kerja banyak.Badan penat.Rehearsal hari-hari.Majlis itu, majlis ini.Dah dua hari berturut-turut makan di hotel.Nasib baik ada GomoFM.Bolehlah aku release tension sikit.Oklah.Aku nak dengar GomoFM jap.Siapa boring, jomlah ikut.


4 comments:

kpah k-poh said...

best kan Gomo FM...jom chatting..

AZLITA AZIZ said...

Salam kenal dari akak juga.. :D
Selamat Hari Raya Aidil Adha

mama ju, said...

Aslkm

Mama tertarik dgn nama blog ni, menarik.
Wah ramainya follower. apa2 pun salam kenal.
terus menulis.

EmpayarUtama said...

Eh, balik dr jumpa kpah k-poh terus promot radio hehehe

Let's have a break!