Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, November 9, 2011

Malaysia vs Thailand : Malaysia menang 2:1.Tapi aku rasa berdosa...

   Aku nak minta maaf pada pemain-pemain bolasepak Sukan SEA Malaysia dan jurulatihnya kerana mati-mati aku anggap Malaysia akan jadi lauk pasukan Thailand.Tapi kenyataannya, aku silap.Malaysia menang 2 berbalas 1.Maaf sekali lagi ye sebab aku tak percaya pada kemampuan kalian.Ulasan lebih lanjut, jemputlah ke rumah teman maya aku Si Ujang ni.Aku tak berapa tau nak mengulas tentang bidang yang aku tak berapa tahu ni.Kalau tanya tentang PPSMI bolehlah aku jawab.Ok.Apa lagi?Jemputlah tanya Si Ujang.




Fullamak!Powerlah keeper ni jaga gol.Bolos satu je!

5 comments:

Belalang Hijau said...

sila nyanyikan lagu siti nurhaliza percayalah~

Ujang9897 said...

hihi

Gadis Berkaca Mata said...

Malaysia BOLEH!!! Jikakau fikirkan kau boleh..kau pasti boleh melakukan..LALALA~:)

gedek! said...

lobang pada jaring tu lagi besar dari bola kat kucing tu....

hehe

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhhh kiutnya keeper hehehe

Let's have a break!