Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, December 26, 2011

Blogger cun tipu aku!Cis!

   Aku kecik hati.Kecik hati sangat.Memanglah aku ni bukan budak-budak, tapi kadang-kadang aku rasa aku ni mudah sangat percaya dan kesian pada orang.Dahlah tahun ni realitinya aku banyak kali kena tipu, time blogging pun aku kena tipu.

   Penipuan pertama yang buat aku kecik hati : Tolonglah saya pilih yang mana satu pet terbaik untuk saya tahun depan.Aku tengok ada gambar itik, kucing, kuda dan entah apa lagilah.Aku si lurus bendul ni pun kliklah.Ceh!Tiba-tiba yang keluar iklan churp!churp!Hampeh!Blogger muda belia.Cantik cun melecun tapi menipu dalam baik!Tak macam Niena Sofea, terang-terang kata dia dah klik semua iklan di blog aku dan sebagai balasan, aku klik semua iklan di blog dia.Anak dara macam nilah sesuai buat menantu!



 

Selamat berkenalan Niena!

   Oklah.Sampai di sini dulu luahan hati aku si lurus bendul,Tak pelah... kau tipulah lagi.. Aku reda je.Mudah-mudahan aku dapat pahala saham di akhirat.Opps!Aku mintak izin berhenti dulu.Nak tengok Robin Hood di HBO,Aku memang suka cerita-cerita Epik or cerita-cerita zaman tok kaduk ni.Sebab tulah nama aku Scarlett O'Hara.... Gone With The Wind!




Kalau tak silap ni Mel Gibson yang jadi Robin Hood.

-
-
-
-
-
-
-
-
-


Aku nak Owen Wilson.

7 comments:

Nurul Faiz Bikers said...

pernah kena tipu gak.
duit punya pasal la tu.

Belalang Hijau said...

lain kali check dulu link tu sblm klik... hampeh betul org mcm tu...

belalang pun x suka klu kena macm tu....grrrr

Apik Pehe said...

ehmm..manusia kan..buat smeuanya sebab duit

CekbOlat-bOlat said...

taktik kotor !hampehh,,

oh robin hood ! tggu di HBo.. kehkehkeh.. jomm lyan abg bin ni

Cik Atien said...

cik atien jugak yang takde iklan churp churp tu semua. Huuu

kakyong said...

kakyong pun pernah terkena..

ade satu tu, siap sekali tekan, 2-3 link yg keluor.. hampeh jer rasa..

Niena Sofea said...

thnxs kak untuk entry ni ..

takut tengok tjuk entry .. ingatkan kenapa lah ..

sama2 tolong menolong .. tak salah kan ? =)

Let's have a break!