Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, December 4, 2011

Degil betul!!!

Geram betul!
Puas aku suruh dia tidur...
... tapi dia degil.

Dah 4 jam dia mengadap Cik Lenovo Ungu ni.
Kalau memandu, 
dari Pasir Gudang dah sampai ke KL dah.
(Dengan syarat memandu sendiri bukan naik bas ekspres yang tak ekspres)

Aku cucuk juga karang dua budak degil ni.
Suruh tidur pun tak nak.

Cuba korang nasihat dua budak degil ni ..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

... mata aku!
Puas aku pejam tak nak tidur jugak
walau pun badan dah tak larat dah.
Asyik nak blogging je!!!!

( Gambar tu aku pinjam Cik Google.Mata aku taklah cantik macam tu.)

7 comments:

gnesop.com said...

rotan sikit budak tu..
kalau tk tiso gak, rotan tuan dia lak.. jheheheh

petua mudah tidur: jgn buka laptop :)

L said...

tido4!!!!! hehe.. esok xmangkit subuh plak.. huhu

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

deno said...

heee... kita sama la... tapi deno kan, waktu cuti je jadi mcm akak... tapi bile da stat kelas, pukul 1pg mata dah kuyu coz kepenatan... tapi hari nie xde kelas, jadi mata kuat balik.. hehe :)

Polskahackrew said...

x blh tido..sama la kita...('',)

kpah k-poh said...

kang cucuk mata tu..jadi kassim selamat pulak kang...heee

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ingatkan mata sis..hihi.org kata baca buku biar cepat tido, saya lak klu baca terus nak khatamkan satu buku, lg parah nnt

Phat said...

degil sungguh ye..layan bola x mlm tadi alang2 x leh tido hehe

Let's have a break!