Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, December 24, 2011

Habis hilang selera aku!

   Siapa baca Harian Metro hari ni?Aku baca!.. dan akibatnya aku hilang selera nak sarapan pagi.Menyampah!Meluat!Tak habis-habis kisah anak dara Melayu (nama Huda, Melayulah agaknya kan?) yang tertipu dek Awang Hitam!Aku rasa,tak payahlah mana-mana surat khabar tulis kisah macam ni.Buat sakit hati je.Tulah sebab jarang-jarang aku baca Harian Metro!Baik aku baca New Straits Times!

6 comments:

Munnafendy said...

tmbh 1 lagi..baca sinar...tulus n telus..xde tajuk2 cerita yg meloyakan

whitecappuccino said...

Tu la..bodoh tak habis2kan?

grOundnUt said...

errkk..mungkin itam macam arang tu pasal tak nampak gaya dia menipu..;p

kpah k-poh said...

nak jugak dia dengan awang hitam tu...entah apa yg dia nampak pun tak tau lah...

Ninie said...

Doodle utk scarlett ada kt link ni. Hope u like it.

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/12/doodle-girl-in-gown.html

Miss Purple Ungu said...

setiap hari cerita yg sama
x abis2 psl awang hitam ni huhuhu

Let's have a break!