Wednesday, December 21, 2011

Konserto Terakhir ganti Interlok

   Dengan rasminya,
diumumkan bahawa novel Konserto Terakhir
akan menggantikan Interlok
sebagai teks wajib Tingkatan 5.
Reaksi pertama aku?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
YES!YES!
( Walau pun aku bukanlah si manis 17 lagi )
kerana 
aku peminat No.1 ABDULLAH HUSSAIN



Dah bertahun-tahun aku baca novel ni,
tapi sampai sekarang aku masih teringat-ingat watak utamanya.
( Aku pernah cadang pada Mak Dara untuk jadikan novel ni skrip filem)



Kalau anda rasa anda bijak, aku cabar baca novel ni!
( Suatu karya yang aku rasa amat tinggi nilainya)


Opps!!Aku lupa!
Hari ni Wordless Wednesday!!

3 comments:

cik penyu said...

sian budak spm yg gune buku 2..huru hare spm jadinye

uncle gedek said...

WW?

hehe....

akuzle ayu said...

novel2 begini mmg lain dr yg lain... apabila pendidikan dipolitikkan secara rakus, inilah hasilnyer..

Post a Comment