Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 13, 2011

Kraf felt lagi... Cekak rambut pulak!

   Sementara nak tunggu maghrib padahal nak tunggu Tentang Dhia, aku teringin nak kongsi satu lagi hasil kerja tangan felt yang aku buat hari ni.Sambil tengok cerita Puteri Yang Ditukar.Entah apa-apa entah cerita ni.Nasib baik lepas tu ada Marcello Machado. Cekak rambut ni tempahan khas seseorang dari Terengganu.Baru siap satu.Berlambak lagi nak kena siapkan.


  
RM 7
Cekak rambut riben bunga felt
Mahal sangat tak ye?
Lebar : 1.5 inci




RM 7
Cekak rambut 90% felt
Lebar : 1 inci


Untuk tempahan, silalah ke SINI ye.




Yang ni fesyen apa ntah.
( Gambar ambik kat SINI)

   

2 comments:

tunz said...

so sweet...tpi mama x de anak gegirl ler...boboi jerk..hahha

cantekk said...

oke la tu RM7..da murah dah tu =D kolo nk buat sndiri mmg takk la.. hihi

Let's have a break!