Sunday, December 11, 2011

Lihatlah hidungku dan gambar kahwin Chef Riz.

Beginilah nasib
diriku yang malang..
oh tuhan...
Tak boleh bersenang-lenang..
Berehat sekejap
hidung dah meragam
Blogging lama-lama
bersin memanjang...

Maka
terpaksalah aku 
mengundur diri
kerana aku terlupa
nak blogging lama-lama
tapi 
aku telan pil selsema..
Aduhai.....


Akibatnya
nak buka mata pun tak daya...


Maafkanlah aku
kerana hari ini
aku tak mampu 
membalas kunjungan semua..

zzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lihatlah hidungku yang merah!
Huhuhu!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Achuum!!!!!


Opps!Jap!Jap!
Aku nak tengok gambar perkahwinan Chef Riz dulu.




Perkahwinan Chef Riz dan Ana Dahlia

Amboi!Bagai pinang dibelah dua.


Perkahwinan Chef Riz dan Ana Dahlia 4

Ish!Ish!Ish!Cantiknya!!!
Berita / kisah lanjut, boleh baca dari SINI ye.


zzzzzzzzzzzzzzz

4 comments:

uncle gedek said...

hidong merah macam hidong santa dalam winter..?

cha zainol said...

aku suka baju dia :) meletop!

Rina Rahamat said...

x blh tahan kalau kena hidung berair tu kan..


moga cepat sembuh..


p/s: thanx sudi singgah blog sy walaupon xda tinggal jejak terperasan anda dekat widget follower :)

ctpayong said...

canteknye....

Post a Comment