Tuesday, December 13, 2011

Marilyn Monroe ajak Do Do Cheng ambik semut terbersin dalam susu dalam botol...

   Kadang-kadang aku rasa down.Buat itu tak kena, buat ini tak kena.Tengok kucing aku marah, tengok orang apa lagilah. Lalu, aku pun paksa Cik Lenovo aku bangkit dari tidur.Aku paksa jari jemariku yang tak berapa halus macam jejari kak Chik Ella ni untuk menari-nari excercise pagi-pagi.Kemudian aku paksa otakku yang terkadang malas bekerja untuk berfikir sambil baca-baca entry.Tiba-tiba, aku gelak.Aku rasa happy balik.Moody or feeling down mula-mula tadi dah jauh hanyut ke laut.Semuanya kerana aku rasa gelihati + terhibur walaupun aku tak tengok Maharaja Lawak Mega sebab aku dh potong ASTRO bila jumpa nama-nama berikut.....................


BUDU DAN BELACAN: busuk tapi sedap
Header pun dah kelakar


My Photo

Blogger ni aku baru kenal hari ni.Nampak brutal.Namanya  Penunggu Hujung Dunia

My Photo

Kreatiflah guna nama semut ni.



Hidd Mihat

Ingatkan gamber botol susu tapi burung hantu.
Asalkan bukan freemason sudahlah ye.

Mula-mula tengok nama, ingatkan macam ni...


Tapi rupa-rupanya, sopan dan ayu


My Photo




My Photo

Power betul otak blogger ni cari nama.


sudipVSsenduk

Dapat ilham time memasak agaknya.



abadikan dalam kepala sentiasa

Tempurung Pecah ( Ni orang popular ni )
Yang ni pemikir hebat.
Tengoklah hantu ciptaan dia Kak Limah tu.

Ni pulak mesti peminat Do Do Cheng!

blog  cik  Ina Do Do Cheng
Yang tak tau Do Do Cheng, silalah google.


My Photo


Blogger ni jika dilihat pada nama dan gambarnya, sangat lurus orangnya.
Tapi, bila singgah di blog, ooo.... pemikir juga dia ni.
educated blogger.


My Photo


Peminat ninja kot.Tapi kreatif nama ni.


... dan macam-macam lagi....
Terus aku tak jadi nak feeling down.

Thank you bloggers!







Nama saya Aaron Aziz,
tapi ombak saya tak rindu!


11 comments:

bujal X said...

semua saya kenal!

Cik Ina Do Do Cheng said...

teringin nak lihat wajah sebenar scarlett o' hara. thanks ingat do do cheng dalam ceritamu.

Telor Power said...

kehkehkeh....sempoi la cik Scarlett's Petals. satu usaha yang rajin

Telor Power said...

anyway TQ yer Scarlett's Petals

Hail Amir said...

sokong cik ina do do cheng. bila cik uji nk munculkan diri di blog ... ngeh33

Hajjah Noraini @Nanie said...

TQ Scarlet.

Ada mirip2 gitu masa muda2 dulu (perasan)..hehehehe

Pyka Rahmat said...

sebelum tu terima kasih.

tapi en semua blog atas saya semua gila gempak. saya ni apa je. terasa hina disitu. haha thnks thnks thnksss!

faraherda.razalan said...

Wahahahah! Segmen perkenalkan blog ke nie? Tp seme mcm blog pemes je. Hiks!

bicara mak dara said...

wahhhhh nak kena terjah blog2 ni =)

pembaris said...

itu gambar pesyarah matematik saya dulu.dia kensel kelas pukul sebelas suruh semua masuk kelas pukul sembilan pagi.cool kan

sudipVSsenduk said...

baru terperasan comment anda dalam kotak spam. Saya baru setahun jagung sbb sebelum ni di 'private' kan. Terharu sungguhlah, mcm dapat pingat jasa negara lagaknya, rasa mcm nak buat kenduri kesyukuran hehehe. Thanks sudi jengah walaupun senyap2.

Post a Comment