Monday, December 26, 2011

Seram juga!Ni aku buat sticky post.

   Entry  esok ( 27 Dis) dan hari-hari seterusnya mungkin banyak scheduled post. Aku tak sempat nak blogging or blogwalking.Lusa pagi-pagi ada taklimat di sekolah.Kemudian tengah hari aku bertolak ke Cyberjaya.Malamnya aku sibuk study untuk interview .Interview dijangka jam 8.30 pagi, 28 hb.Gitu-gini, mungkin tengah hari baru aku free.Petang bertolak balik ke Pasir Gudang.Malam belum tentu aku blogging.Hari Khamis dan Jumaat aku ke sekolah lagi.Hari Sabtu dan Ahad,ada majlis perkahwinan.Oooo mak ai!!!Sibuknya!!!Kalah YB.

  Jadi, sementara aku takde tu, silalah baca entry-entry lama aku.Ada seribu lebih dah.Banyak pilihan tu...dan jangan lupa doakan aku sukses dalam interview ye. Seram juga ni weh!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

cik penyu said...

interview ap?

fieda said...

good luck..

uncle gedek said...

banyak aktiviti, banyak la idea untuk entry!

Unknown said...

Salam kenal ..

Niena singgah sini ye ..

Niena sudah follow ..

Jemput singgah & komen blog Niena ye ..

Niena dah klik smua iklan churp2 yg available & nuffnang sis .. =)

(Klik iklan churp2 & nuffnang Niena ye)

Post a Comment