Friday, December 30, 2011

Terima kasih semua...

   Maafkan aku kerana tak hadir temu janji semalam.Bukan niatku cuma aku keletihan yang amat sangat maka terpaksalah aku bertemu janji dengan bantal pelukku. :D Terima kasih Kak Pah kerana sudi hantar sms walau pun mulanya aku tak perasan.Sekejap lagi saya singgah rumah Kak Pah ye.

   Terlanjur aku dah online ni, aku ingin ucapkan terima kasih tak terhingga atas kasih sayang dan persahabatan yang telah teman-teman berikan.Amat besar maknanya bagi aku seorang blogger anchovy.Tanpa kalian, siapalah aku di dunia maya ini.Harapan aku moga tahun 2012 yang bakal menjelang 2 hari lagi akan memberikan sesuatu yang lebih baik buat kita.Terima kasih juga kepada yang telah mengucapkan selamat hari jadi walau pun hari jadi aku 1 Januari ni. Terima kasih... terima kasih... terima kasih... 

Terlalu ramai yang menghulurkan persahabatan.Antaranya ialah...





12 comments:

mr.curly said...

mekaseh gak kt laling coz sudi jd laling i..hikhik

Cik Ina Do Do Cheng said...

terharu blog cik ina ada disitu.terima kasih ingat cik ina dalam mimpi mu : )

kpah k-poh Sharifahnor said...

sama-sama scarr..kpah jugak ingin tumpang ucap terima kasih kepada blogger2 yg mengenali diri kpah ni...

Mak Lin said...

sama-sama kak (^____^)v and selamat kembali ke sekolah minggu hadapan! :]

abgteror said...

terima kasih jugak buat scarr yang tak jemu jemu menjengah abgteror... semoga maju jaya. happy birthday wish tunggu esok yer....huhu

rafina mimi abdullah said...

time kasih teacher..lebiu ketat-ketat! hikhik :)

Mia Liana said...

sama-sama kak scarlett. mia pun nak ucapkan terima kasih juga kerana sudi menghargai hubungan persaudaraan ini.. :)

uncle gedek said...

saya yg sepatotnya ucap terima kaseh....

tunz said...

terima kasih scar dan maafkan mama yer...

AzieYmiN said...

apakah ini semua???

Shaiful Zaidi said...

Happy birthday

Unknown said...

thnxs kak senaraikan Niena ..

semoga ukhwah diantara kita berkekalan .. =)

Post a Comment