Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 13, 2012

Lelaki memang macam tu ke?

   Mood sekarang tengah down sebab sedih.Mana tak sedih, biasanya happy ending tapi lain pulak jadinya.Dek kerana kemarahan seorang lelaki, anak sendiri pun tak kenal.Dah tu, jatuhkan hukum pancung kepala pada isteri sendiri.Apalah punya orang!Ego terlampau!Lelaki memang macam tu ke?Menyampah!!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Inilah lelaki yang tak g*** tu!
Si Rangga Raja Bimasakti.

-
-
-
-
-
-
-
-


Ini pulak  si isteri malang, Ratna Emas yang dihukum pancung oleh suami sendiri.

.... Kenapalah cerita Nilapura penamatnya sad ending?

6 comments:

maszull said...

assalamualaikum scarlett...yer la nape jadi mcm tu kan...:)

Telor Power said...

hadoo....citer tibi3 ker. ingat apa la tadi

YaYaNsMuM said...

A'ah, YM pun tak sukee betul ngan ending citer tuh!ade ke patut???tak patut...tak patut....huhu! Agaknya lah kan...pemerintah zaman dulu kala ego tinggi tahap dewa kottt kan?mcm cite nie...huhuhu...

Ain Dzaya said...

hahah..egatkan pe tadi..ta phm..suri..ain ta tgok citer nie..huhu



psstt...janji ALLAH untuk orang bakal berkahwin ♥

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

ohhh ingatkan cerita benar tadi.. terkojut mak hehehehe

Mia Liana said...

tak suka ending nya cam gitu.... uwaaaaaa

Let's have a break!