Saturday, March 31, 2012

Alolo!Comelnya aku!


Cantik tak doodle tu?Ni Mak Daralah yang buat ni.
Sesiapa berkenan, silalah kidnap doodle ni atau lain-lain doodle comel,
hasil kerajinan tangan dan otak Mak Dara.
Sure Mak Dara suka tau!
Tapi, lepas tu bagilah credit pada Mak Dara ek?
Sayang Mak Dara!




Oleh kerana aku English teacher dan aku obses purple,
aku minta Mak Dara tukarkan 1,2,3 tu kepada perkataan ENGLISH.
Tak sangka, dengan pantasnya Mak Dara respon!
Kagum betul aku.
Aku pun guna untuk header.
Comel sangat!!!


Ni ha!


-
-
-
-
-
-
Scarlett's Petals

Terima kasih Mak Dara sebab sudi layan kerenah aku.

10 comments:

Munn Jaafar said...

amboiiiii MD dah buat doodle lak ek? hihi comel je cikgu tu mngajo =D

bicara mak dara said...

ohhhhh sweettttttttttttnyerrrr sis.. Hope you like it.. nanti bila mak dah terror sikit akan buat yg lagi cantik ye.. ni dalam proses belajar lagi ni hehehe.. muahhhh sayangggg diaaaaaaaaaaaaaa

Misz-ella said...

mmg comel. nak jadi anak murid boleh? hehehe.

Abang Karu said...

kem salam ngan mak dara ek...kalau jumpa dia ^__^

Unknown said...

cantik gak doodle yg dia buat. walaupun simple, tapi sedap mata memandang,. ^^

Miss Purple Ungu said...

comelnya doodle dr mak dara tu
miss purple reti wat dodol je hehe :)

Telor Power said...

kalau tambah cermin mata yg besar pada doodle MD tu mesti lagi nampak cun.sesuai dgn nama MD

Uji Hussein said...

Telor, kalau cermin mata besar, tu Mak dara citer P.Ramlee.Ni Mak Dara blogger vogue.

Uji Hussein said...

Miss Prple untung pandai buat dodol.Akak tau makan dodol je.

Dayang Deno said...

comelnye kak scarlet.... heeee :)

Post a Comment