Friday, March 2, 2012

Bilalah nak makan boren ni?

   Rasa macam mengidam pulak!Sejak berpindah ke sini, kira-kira 16 tahun lalu, aku tak pernah lagi jumpa makhluk lazat bernama boren.Aku google pun tak jumpa makhluk tu.Manalah nak cari ye!Macam dah terasa di mulut keenakannya.Bizarre food tu!!!!Andrew Zimmern si botak handsome buncit tu tentu suka nak cuba.Sesiapa yang tahu tu, pleaselah kongsi maklumat ye.Kang kempunan aku, siapa yang susah?Followers + readers aku juga yang susah sebab aku tak dapat update blog macam biasa.




Aku google boren si makhluk lazat tu,
tapi si boren makhluk handsome ni pulak yang keluar!
Hai En Boren!

5 comments:

Cik Cakula Cemekut Cekelat said...

mknn ape tu..xpnh dengo pun..huhuhu..

pipoq said...

makhluk camne boren tu ?

pertama kali dengar ni..

Anonymous said...

boren tu apa ekk...tak pernah dengar pulak...hehe

Umi Anaan said...

ape tu??? singkatan bagi 'buah oren'= 'boren' ke?.. lepas bce entri lepas2 baru tau, kehidupan laut rupenye.sedap ke?

Encik Bell said...

boren?
apa tu? x pernah dgr pun?

Post a Comment