Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, March 20, 2012

Kesian Zero terpaksa gadaikan bot.

Muka taklah handsome macam adik-beradik KRU, tapi...
kenapa entah,
aku suka ZERO buat lawak.
Nampak jujur dan so humble.
Lebih-lebih bila nyanyi lagu ni...
-
-
-
-
-
-



Kesian Zero....
nak pergi audition Raja Lawak 6 punya pasal,
terpaksa gadaikan bot dengan harga RM300.
Sedangkan ada antara kita yang senang-senang buang RM300
semata-mata untuk membeli sepasang kasut!

4 comments:

Ety said...

alhamdulillah, rezeki diorang ek,
dapat jadi naib juara.
tu laa, kalau kita ikhlas,
rezeki pasti ada.

ouhh, ini ke lagunyaa,
Ety punya lahh cari apa la,
laug yang Zizan dgn johan nyanyi bila
ada kumpulan Zero :)

ctpayong said...

RM39.90 pon kakCT rasa mcm mahal utk sepasang kasut. itu dulu. sekarang mungkin dah takde lagi sepasang kasut dfn harga semurah tu.

La dOLcE mEa_nAtt said...

lawak yg simple dan x berat otak...xde lucah2 mcm sblm2 ni punya RL

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Takpe lepas ni mesti Zero dapat panggilan berlakon ke buat show ke. Persembahan dorang best pe. =)

Let's have a break!